Головна > Новини > Сучасні підходи щодо інформування громади: пошук шляхів

Сучасні підходи щодо інформування громади: пошук шляхів

30 січня 2019 року на базі КМЦ відбувся семінар «Специфіка створення та поширення соціально-рекламної продукції» для представників РЦСССДМ, які відповідають за інформаційне забезпечення соціальної роботи та за  організацію навчання та мотиваційних заходів. Адже в рамках забезпечення реалізації пріоритету КМЦ — формування єдиного інформаційного соціального простору в територіальній громаді столиці — важливим є спільне бачення щодо специфіки здійснення соціального інформування  територіальної громади столиці.

В ході зустрічі торкалися актуальних питань залучення Інтернет-ресурсу для поширення соціально – рекламної інформації щодо соціальних послуг, які надає мережа ЦСССДМ дітям, молоді та сім’ям м. Києва, співпраці зі ЗМІ враховуючи сучасний стан розвитку медіапростору, створення та поширення інформаційних друкованих матеріалів щодо діяльності, послуг ЦСССДМ. Особлива увага приділялася процесу співпраці із органами державної влади, партнерськими державними та громадськими організаціями, які працюють в напрямі надання соціальних послуг сім’ям, дітям та молоді щодо розміщення інформації щодо діяльності та послуг ЦСССДМ м. Києва  на їх сайтах, сторінках і у групах у соціальних мережах.

Працівники ЦСССДМ торкалися болючих питань захисту інтересів клієнтів при створенні та популяризації інформаційних матеріалів, можливостей розширення аудиторії охвату матеріалами соціального спрямування та ін.

Проведення навчання є вкрай актуальним. Адже стрімкий розвиток інформаційного суспільства вимагає пошуку нових підходів у взаємодії з громадськістю. Для створення нових, більш зручних методів доступу до інформації щодо надання послуг ЦСССДМ спеціалісти  мають активно застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології, володіти базовими знаннями щодо створення та поширення соціально-рекламної продукції та використовувати їх на благо громади столиці.