Головна > Новини > «Щоб не було «зіпсованого телефону»

«Щоб не було «зіпсованого телефону»

       «Телефон став невід’ємним атрибутом роботи сучасної людини. Дуже часто отримувачі послуг стикаються вперше із соціальними службами саме через телефонну розмову. Тому піклуючись про наш імідж надважливо звертати увагу на таке телефонне спілкування» – розпочала свій майстер клас Ніна Довгуша, заступник директора -начальник відділу соціальної роботи Печерського РЦСС, кандидат в Майстри соціальної роботи.

       Майстер-клас: «Особливості телефонного консультування отримувачів послуг районних центрів соціальних служб в умовах карантину» відбувся 27 травня на базі Печерського районного в місті  Києві центру  соціальних служб. Під час заходу Ніна Миколаївна торкнулася питання державного стандарту соціальної послуги консультування, зупинилася на загальних сучасних вимогах до ділової телефонної розмови, зокрема: «складіть план розмови», «усміхайтеся» … по телефону», «будьте розкутими, небаготослівними», «не соромтесь перепитувати» та ін. Також Ніна звернула увагу на проблему використання слів-подразників та слів-паразитів та надала рекомендації щодо їх усунення. Окрім цього, спираючись на свій багаторічний досвід роботи у Центрі, спікер зупинилася і на особливостях спілкування, пов’язаних із специфікою центрів соціальних служб.

       Окрему увагу Ніна приділила питанню ведення вайбер-груп Печерського району з різних питань соціальної роботи (АТО, інвалідність та ін.), зазначивши, що саме такий спосіб спілкування набув надзвичайної актуальності в період карантину.

       «Добре було б якщо б усі «новачки» проходили такий курс «молодого бійця» щодо особливостей спілкування із клієнтами» – підсумувала свої враження від заходу фахівець із соціальної роботи 1 категорії Голосіївського РЦ Дерій Тетяна- Було корисно та цікаво».

Майстер-клас проводить Ніна Довгуша, кандидат у Майстри соціальної роботиЗахід відкрила директор ПЦСС Олена ЯнчуПід час заходуУчасниками майстер-класу стали представники ЦСС, партнерських організацій